Vásárlási tájékoztató

Kérjük, mielõtt megrendelését elküldené, az alábbi vásárlási feltételeket szíveskedjen alaposan átolvasni:

Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, az alábbi vásárlási feltételeket szíveskedjen alaposan átolvasni:

Vásárlási tájékoztató

 

Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, az alábbi Vásárlási tájékoztatót szíveskedjen alaposan átolvasni.

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem aláesik, így kereskedelmi célokra használni, másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

A Vásárlási tájékoztató tartalmazza a www.italy-fashion.hu weboldalon történő vásárlásfeltételeit. A Fogyasztó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a Vásárlási tájékoztatóban foglaltakat.

1.     Szolgáltató:

Szolgáltató neve: Christon Kft.

Székhely: 2310 Szigetszentmiklós,Bajcsy-Zsilinszky utca 22.

Cégjegyzékszám: 13-09-065006

Bejegyző Bíróság neve: Pest megyei Cégbíróság

Adószám: 10703845-2-13

Szakmai érdek-képviseleti szerv (kamara):

Szállító partner megnevezése: GLS Hungary

Közvetítő szolgáltató (tárhelyszolgáltatás): Techinfo Stúdió Bt

Közvetítő szolgáltató székhelye:  2800, Tatabánya, Ságvári Endre út 18/A

Megrendelések feldolgozása: Hétfőtől - Péntekig : 9és 17 óra között

E-mail cím: info@avantgardfashion.hu

Telefonszám: 06-24- 447-247

Felmerülő kérdések esetén ügyfél-szolgálatunk munkaidőben 10 és 16 óra között áll rendelkezésére.

Webáruházunkban alapvetően férfi és női divatáru termékeket forgalmazunk.  A webáruházon keresztül leadott rendelését futárszolgálattal szállítjuk ki. Minden terméket raktárról szállítunk, tehát a szállítási határidő belföldi szállítás esetén – fizetési módtól függően -  akár 1-3 munkanap is lehet. Külföldre történő szállítás előzetes kapcsolatfelvétel után lehetséges,egyedi díjszabással.

2.     Rendelés és szállítás

Az Italy Fashion Webshopban történt rendelésével minden Fogyasztó kijelenti, hogy elfogadja jelen vásárlási feltételeket, tisztában van a rendelés menetével.

Az Italy Fashion Webshopban történt rendelés esetén (a kosárban lévő áruk megrendelésével) a rendszer automatikusan elküld egy e-mailt a Szolgáltató felé.

A kosárban lévő árucikkek megrendelése esetén  kérjük megadni:

- Megrendelőnevét
- Szállítási, számlázási címet (irányítószám, város, utca, házszám)
- Fizetési módot (utánvétel, banki utalás, bankkártyás fizetés)
- Aktív e-mail címet
- Aktív telefonszámot

A megrendelés, vásárlás során rendszerünk három levelet küld:

Minden beérkezett kosár-megrendelést követően rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megrendelés beérkezéséről, amellyel jelezzük megrendelőink felé, hogy rendszerünk fogadta és tárolja a megrendelést. Ezen üzenet függetlenül a raktárkészlettől, minden kosár-megrendelést követően megérkezik a megrendelő elektronikus postafiókjába.(1.számú levél)

A megrendelés beérkezését követő 1-3 munkanapon belül elektronikusan visszajelezzük vásárlóinknak, hogy az általuk kiválasztott termékek valóban raktáron vannak-e és, hogy rendelésüket teljes körűen összetudjuk-e állítani. Már a megrendelés elküldésekor választanak a vásárlók, hogy esetleges hiány esetén hogyan kérik a megrendelt áruk kiszállítását. Továbbá ebben a levélben küldjük meg számlaszámunkat az előre utalási fizetési módot választó kedves vásárlóknak. (2.számú levél)

Legvégül tájékoztatást küldünk arról is, hogy a megrendelt termékeket postára adtuk és mikorra várható a csomag megérkezése. Előre utalással fizetők ezt a levelet a vételár számlánkon történő jóváírását követően kapják meg. (3. számú levél)

Az Italy Fashion Webáruházban ( www.italy-fashion.hu ) leadott rendeléseket össze tudjuk vonni, és egyben szállítani az alábbi webshopokból történő rendelésekkel:

-       

-         Avantgard Fashion                 www.avantgardfashion.hu

-         Magenta Webshop                 www.magenta-webshop.hu

-         OutletWebshop                      www.outlet-fashion.hu

 

A különböző webshopokban történt rendeléseket a rendszer automatikusan összevonja és egy kosárba helyezi, de kizárólag abban az esetben, ha egy belépéssel látogatja meg az áruházakat. A különböző áruházakba való belépéshez nincs szükség külön regisztrációra, egy jelszóval bármelyik áruházba beléphet és átléphet egy másikba.

Törzsvásárlói kártya megszerzése

Azon Fogyasztóknak, akiknek egyszeri vásárlása meghaladja a 25.000Ft-ot 10%-os kedvezményt biztosítunk az összes további vásárlásnál. A kedvezményt a következő vásárláskor aktiváljuk és regisztrált törzsvásárlóinknak a kosarába  automatikusan kedvezményes áron kerül a termék. A virtuális törzsvásárlói kártya egy évig (illetve visszavonásig) érvényes! Egy év után a fenti feltételek mellett, újra lehet aktiválni. Az akciós áru, vagy outlet áru termékekre a 10%-os kedvezmény már nem érvényes, azt minden Vásárlónk egységes, kedvezményes áron tudja megvásárolni.


 Házhoz szállítás

Az Italy Fashion Webshop online áruház a megrendelt termékeket a Magyar Posta, ill. a GLS futárszolgálat segítségével juttatja el a Fogyasztóknak Magyarország területén. Sikertelen kézbesítés esetén a postás értesítést hagy és újra kézbesíti a csomagot. Ha akkor sem sikerül a csomagot átvennie, akkor a Magyar Posta a helyi postai kirendeltségen tartja azt további 5 napig, ameddig is a csomag átvehető. Az 5 napot követően a csomag visszaküldésre kerül a feladóhoz. A visszaérkezett csomagokról telefonon vagy e-mailen értesítjük a tisztelt Fogyasztót, aki kérheti a csomag újbóli kiküldését, természetesen a visszaküldés és az újrapostázási költség a vásárlót terheli ebben az esetben. Futárszolgálat esetén az első sikertelen kiszállítást követően a futár még egyszer megkísérli a kiszállítást.

A külföldre történő szállítás előzetes kapcsolatfelvétel után lehetséges, egyedi díjszabással.

Vásárlóink megrendeléseiket kérhetik otthonra, munkahelyükre. Munkahelyre kért megrendelések esetén a rugalmasabb szállítás érekében kérjük feltüntetni a cégnevet, emeletet, szobaszámot.

Átlagos szállítási idő – a kiválasztott fizetési módtól függően - a megrendelés napjától számított 1-3 munkanap.

A küldemény átvétele előtt kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze, hogy van-e bármilyen sérülés a csomagon. Kézbesítéskor névvel, dátummal és aláírással kell igazolni a csomag átvételét. Amennyiben a csomagon bármilyen sérülést észlel, abban az esetben a futár a helyszínen felveszi a jegyzőkönyvet.

Szállítás díja

Minden egyes rendelésnél feltüntetjük a szállítási költséget, amely több termék együttes (egy belépéssel történő) vásárlása esetén módosulhat, erről azonban értesítést küldünk (1. számú levél)  a Fogyasztó e-mail címére.


Díjak (Magyarország területén):

Utánvétel esetén:

                             1-10.000 Ft-ig: 1790.-

                             10.001- 25.000 Ft-ig: 2500.-

                             25.001 Ft felett : 3400.-

Bankkártyás fizetés vagy előre utalás esetén:

                             1- 9.999 Ft-ig: 850.-

                              10.000-25.000 Ft-ig: 990.-

                              25.000 Ft felett INGYENES!

25.000 Ft feletti vásárláskor, kizárólag belföldi szállítás esetén -  előre utalásos,vagy bankkártyás fizetési módnál - a szállítási díjat átvállaljuk!



Csere lehetősége:

Lehetőség van az eredeti állapotú termékcseréjére is 14 naptári  napon belül. Amennyiben a megrendelt termék méretben nem lett megfelelő, de a webáruházban még látja a megfelelő méretet, akkor Önnek nincs más teendője, mint megrendelni azt és a megjegyzési rovatba feltüntetni,hogy „CSERE”.  Munkatársaink a cserélni kívánt termék visszaérkezését követően feladják a kiválasztott és megrendelt csereterméket. Kérjük, hogy a visszaküldött csomagban is jelezzék 1-2 sorban, hogy csere miatt történt a visszaküldés.

Lehetőség van a visszaküldött termékek értékének levásárlására is. Amennyiben a megrendelt termék mégsem felel meg Önnek (méret, fazon, szín, vagy egyéb ok  miatt), úgy lehetőség van a termék visszaküldésére a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül és  kérheti a termék árának beszámításátkövetkező rendelésébe. A megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni, hogy„LEVÁSÁRLÁS”. Munkatársaink a levásárolni kívánt termék visszaérkezését követően  feladják a kiválasztott terméket. Kérjük, hogy a visszaküldött csomagban is jelezzék 1-2 sorban, hogy levásárlás miatt küldték vissza a terméket. A levásárolni kívánt összeget egy következő rendelésében tudjuk jóváírni, a több részletben történő levásárlást nem tudjuk biztosítani. Amennyiben újabb megrendelése összegben eltér a vissza küldött termék árától, úgy azt kollégáink jelezni fogják Ön felé és tájékoztatást adnak az esetleges különbözetről és annak rendezési módjáról.

Amennyiben a megrendelését visszaküldi és nem szeretne mást helyette ( elállás) , kérjük azt a vissza küldött csomagban jelezze felénk és adjon meg egy bankszámla számot,ahová visszautalhatjuk a termék árát.

Utánvétellel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni. A csere vagy levásárlás esetén felmerülő szállítási költségeket a Vevő viseli.

FONTOS! Az eredeti számlát kérjük minden esetben küldje vissza a termékkel!

Az áruház kezelése

Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy a Fogyasztó minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére igyekszünk a lehető legtöbb javaslatot, információt nyújtani.

Böngészés

Az áruházban a Fogyasztó rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről.. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A különböző hivatkozások segítenek a termékek márkák, vagy  termékcsoportok szerinti kiválasztásában. Valamely termékcsoportra  kattintva részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes leírás is található.

Rendelés

Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat és ezzel egyidejűleg a teljes (szállítási költséggel növelt) vételárat.


 Kosár tartalom

A kosárba helyezett árucikket 1/2 óráig tudjuk tárolni, ezen idő alatt más számára a „Ideiglenesen foglalva” felírat, kerül a kosár helyére, valamint a foglalás lejártának időpontja. Ha a kosárba helyezett termék nem kerül megvásárlásra, akkor a foglalási idő lejárta után  a kosárból törlődik, ekkor mások számára is elérhetővé válik a termék.


Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Fogyasztónak max. 24 órán belül visszaigazolást küld. Ha a Fogyasztó nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt 24órán belül, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termékek nevét, árát, a választott fizetési módot, a szállítási költséget, a rendelés azonosítót, valamint a Fogyasztó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

 Az elektronikus úton történő szerződés létrejötte

 A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar. A szerződés az automatikus visszaigazoló e-mail megérkezésével jön létre. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utóbb nem hozzáférhető.

Fizetés

Szolgáltató a vásárlásról papír alapú ÁFÁ-s számlát állít ki, melyet a megrendelt termékkel együtt a csomagban talál a Fogyasztó.

1.      Utánvét: a rendelt termékek árát és a szállítási díjat a csomag kézhezvételekor a futárnak kell kifizetni. Utánvétes fizetési mód csak belföldi szállítás esetén választható.

 

2.   Előreutalás: a visszaigazolásban szereplő számlaszámra Fogyasztó átutalja a vásárlás teljes összegét (termékek + szállítási díj). A csomag az utalt összeg Szolgáltató számláján történt jóváírást követően kerül feladásra.

 

3.     Bankkártyás fizetés: Bankkártyás fizetést a termékek kosárba helyezése után, a ˝Fizetési módok˝ között a Fizetés bankkártyával választásával tud a Fogyasztó kezdeményezni. A rendelés feladását követően rendszerünk átirányít a Bank internetes fizetőfelületére, ahol meg kell adni a bankkártya adatokat. A fizetéshez Visa, EuroCard/Master Card bankkártya használható.. A Felhasználó kártyaadatait Szolgáltató semmilyen esetben nem kapja meg, minden esetben csak visszaigazolást kap arról, hogy sikeres volt-e a kezdeményezett tranzakció vagy sem. Ha a fizetés sikeres volt, akkor erről e-mail-es visszaigazolás érkezik. Ha nem érkezik visszaigazolás érdemes ellenőrizni a SPAM mappát, illetve érdeklődni az Ügyfélszolgálaton. A kifizetéshez meg kell adni a bankkártya számát, a lejárat időpontját, a bankkártya hátoldalán található ellenőrző szám utolsó 3számjegyét. Ha kitöltött minden adatot, a kifizetés a „Rendelés befejezése”gomb megnyomásával történik. Ezután a pénzintézet leellenőrzi a Felhasználó által megadott adatokat. Ha mindent rendben talált, vásárlása összegét levonja a kártyáról. A sikeres, ill. sikertelen fizetést a rendszer kijelzi, majd felkínálja a lehetőséget a webáruházunk oldalára való visszalépésre. Továbblépés az ott felkínált linkre való kattintással történik. A bankkártyás fizetés a Bank zárt, titkosítással ellátott rendszerén keresztül történik. A Szolgáltató a Bankkal fennálló szerződése alapján kijelenti, hogy a bankkártyás fizetésre vonatkozóan vállalja a tranzakciók titkos és biztonságos lebonyolítását. E szerződés alapján a vevő bankkártya- és bankszámla adataihoz a rendszer működéséből következően sem a Szolgáltató, sem más, harmadik személy nem fér hozzá. A webáruházunkban való bankkártyás vásárlásra a Bankkártyás vásárlásokra vonatkozó általános szerződési feltételei érvényesek. A fizetési tranzakció szabályos lebonyolítását, a bankkártya adatok kezelését, az adatok titkosítását, a folyamat biztonságát a Bank végzi és biztosítja. A tranzakció végeredményéről pedig a Szolgáltató a Banktól kap tájékoztatást. Így a fizetési folyamattal összefüggő, a Bank, illetve a kártya kibocsátó Bank hatáskörébe,érdekkörébe tartozó kérdésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A felhasználó felel az általa megadott adatok valódiságáért és köteles a szolgáltatást rendeltetésszerűen, jelen feltételek, valamint a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételei szerint használni. A Bank jogosult a szolgáltatást, valamint a felhasználó bankkártya számának elfogadói hálózatában történő használatát azonnali hatállyal felfüggeszteni a nemzetközi kártyatársaságok rendelkezései szerint, csalárd tranzakció gyanúja esetén. A Szolgáltató a fizetési tranzakció során nem vizsgálja felül a Bank tranzakció sikerességéről, sikertelenségéről, felfüggesztésről szóló döntését. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Bank által csalárdnak minősített tranzakciókból eredő követeléseit az Ügyféltől követelje, azt vele szemben érvényesítse.A Szolgáltató nem vállal felelősséget, ha megszakad az internetes kapcsolat és emiatt a tranzakció nem befejezett, illetve sikertelen.

A bankkártyával történő fizetés során a Felhasználó az alábbi beleegyezéssel él:

Elfogadom, hogy a Christon Kft. (2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky utca 22. ) által a www.italy-fashion.hu webshop felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a Techinfo Stúdió Bt(2800, Tatabánya, Ságvári E. út 18/a), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.

 3. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog

Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a Fogyasztót a terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül indoklás nélküli felmondási jog illeti meg.

A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Amennyiben a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát köteles elektronikus-levél útján az 1. pontban feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére bejelenteni. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási-nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási és felmondási jogát az e-pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Ha a Fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollévők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 munkanapon belül visszatéríti a Fogyasztó által megfizetett összeget. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta egyértelműen, hogy azt visszaküldte.

A visszatérítés minden esetben a Fogyasztó által megadott számlaszámra történő visszautalással történik. Az elállási nyilatkozat beérkezése után a Szolgáltató minden esetben felveszi a Fogyasztóval a kapcsolatot és pontosítja az elállásfolyamatát, annak részleteit.

Az elektronikus úton beérkezett elállást érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül elküldi a Szolgáltatónak.

Elállás esetén a Fogyasztó köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató székhelyének címére (Avantgard Fashion, 2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky utca 22.) haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A Fogyasztó  viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét. Szolgáltatónak utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.

4.      A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek 

A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.

A termék átvételét követő 14 napon túl bejelentett elállás esetén.

5. Szavatosság 

Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szabályai szerint.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit,azokért a termékhibákért, amelyek átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó már nem tudja érvényesíteni.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet javítást, vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló általválasztott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő 6 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termékhibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő 6 hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

 Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó – választása szerint – ez előzőpontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatosság igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott írásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termékhibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

-         a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,vagy

-         a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatalidőpontjában nem volt felismerhető vagy

-         a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellék szavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve javított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

 Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új,Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek időpontja a termék a Fogyasztónak történőátadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatossági és a termékszavatossági  jogosultságoktól függetlenül megilletik

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése 

Szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Christon Kft.

Ügyfélszolgálati iroda és raktár helye: 2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky utca 22.

Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: 10.00 – 16.00

Telefon: +36 24 447-247

Internetcím: www.italy-fashion.hu

E-mail: info@avantgardfashion.hu

 

Panaszügyintézés helye, ideje, módja 

A Felhasználó a termékkel, vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

 Név: Christon Kft.

Ügyfélszolgálati iroda és raktár helye: 2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky utca 22.

Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: 10.00 – 16.00

Telefon: +36 24 447-247

Internetcím: www.italy-fashion.hu

E-mail: info@avantgardfashion.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz kezelésére nincs azonnal lehetőség (a panasz jellegétől adódóan), akkor a Szolgáltató arra kérheti a Felhasználót, hogy a fenti e-mail címre írásban is továbbítsa kifogásait, észrevételeit.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, úgy kezdeményezheti Békéltetőtestület eljárását (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület).

6. Egyéb

Szolgáltató a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat bármikor módosíthatja. A módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő ˝0˝ Ft-os, vagy ˝1˝ Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat a vásárlási szándékától.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.


A Webshopon található árak eltérhetnek az üzletünkben található termékek áraitól, ennek jogát fenntartjuk.

A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.

 

Jelen Vásárlási tájékoztató 2015. március 1-től érvényes.